úterý 31. května 2016

Kategorie

Zdravíčko mojí milí!

Máme tu další den a další "vtipný" článek. Dnešek začal poněkud chaoticky můžete hádat proč, tak bych ho ráda rozdělila do dvou kategorií/fází ano další úchylka jménem kategorie/fáze, jak není něco rozděleno v určitém pořadí/řádu, tak to není ono to se ví a bordel tady nechceme žejo stačí, že mám bordel v hlavě, to je dostačující.

Kategorie/fáze jsou následující:
  • RÁNO - Hra ve stylu "Najdi fotokoutek na 40 metrech čtverečních"

Veronika dnes o půlnoci: "Dám si budíka na 6:30 a ráno vše zdokumentuju, abych měla ňáké "umělecké" fotky do článku". V 6:30: "Bože, vůbec jsem se nevyspala (jak je to asi možné žejo?), posunu budíka na 7:00 a něco prostě nafotím takže moje půlnoční představa o megaúžasných fotkách se jaksi vytratila...". V 7:00 jsem skutečně vstala (haha:D) spíš se v poloslepém módu odplazila do kuchyně pro kafe, abych se vůbec probudila. Po jednom loku kafe a kousanci mojí výborné bábovky ano, máme tady kategorii vaření/pečení, jen se pochval Verčo jsem se rozhodla jako správný blogger, nafotit svou extra prvotřídní snídani.


Pokud si myslíte, že bábovka se dá hezky vyfotit, tak jste na omylu! Po asi 45667788 fotce, vystydlém kafi, okoralé bábovce a prozkoumání všech zákoutí mých 40 metrů čtverečních jsem celá rozhořčená zjistila, že můj byt je na nic, protože tady nemám žádné zákoutí ve kterém by se dalo něco hezky vyfotit ono to nebude až tak tím bytem žejo. Zhruba po půl hodině mého vytrvalého snažení, krize a smířením se s tím, že prostě nejsem rodilý fotograf, jsem se rozhodla začít chystat do práce. To je prosím pěkně završení mé ranní hry, podotykám, že nemám spešl foťák, takže kvalita fotek nebude asi žádný šlágr, ale snaha se cení ne?

Jo a ještě jedna věc, čím víc se člověk snaží to vyfotit hezky a dává si s tím práci, tím víc ta fotka stojí za hov..houby (filozofická vsuvka žejo).





  • ODPOLEDNE - Tapioka není k mání, co teď?
Po práci jsem jako správný závislák na tapioce rychle, rychle chvátala do Bubbleology. Bohužel k mému zjištění mi slečna oznámila, že tapioka není, moje reakce: "proč? Je konec světa? Co teď budu dělat? Jak to vůbec přežiju?" berte to s rezervou, trošku dráma mistr Veronika. Dozvěděla jsem se, že nebyla tapioka dodána z Taiwanu a že zřejmě ňákou dobu nebude, opět moje reakce: "jak dlouhá je doba? Dokážu už vůbec žít bez tapioky? Nedostanu tapiokový třes?" Bohnice jsou pro mě málo. 

Po tomto zjištění jsem odešla s pláčem a bez tapioky opět s rezervou. Potřebovala jsem se něčím rozveselit, tak jsem si skákla do Tigeru a tam nakoupila pár věcí s plameňákovým motivem (určitě uvidíte na fotkách). Cestou jsem se stavila v obchodě pro něco k večeři a opět jsem měla v plánu si svou véču náležitě zdokumentovat. A nebyla bych to já kdybych si nekoupila lak na nehty (mám jich doma asi 4566777), jenže tendle odstín fakt ještě nemám pěkně kecám, protože už ty odstíny ani nerozeznávám. Po mém příjezdu domů jsem slupla véču (samozřejmě nejdřív jsem jí náležitě zdokumentovala a musím říct, že tahle fotka se mi povedla!) a začala psát jak divá článek. 
Výsledky mého odpoledního snažení přikládám :)
Moje dosavadní veledílo a nový talířek

úchylka jménem laky na nehty

Ještě jedna zásadní informace haha fakt zásadní, bez té byste nemohli dál existovat - začala jsem pěstovat avokádo (ne není to avokádo na té fotce, tak dobrá nejsem :D) a ono už se klube (spíš roste než klube, ale klube je hezčí slovo), myslím, že Vám ho zítra zdokumentuji, ne proto, že by to bylo něco senzačního, ale já něco pěstuju (to je u mně co říct, jsem naprostý antitalent na pěstování rostlin, všechno hned chcípne). 

Loučí se s Vámi vrchní narcis a "velký" pěstovatel avokád!

Žádné komentáře:

Okomentovat