středa 1. června 2016

V hlavní roli Steve

Moji Milí!
























Máme tu další den a tapioková krize (a můj absťák) stále pokračuje, zřejmě never ending story... Dnešní den byl tak trochu lenochodí, myslím, že nejlíp to za mně vystihne Jonáš (náš metrosexuální kocour). Nechápu, jak může být na každé fotce tak fotogenický safra. V příštím životě chci být jedním z našich zvířat, co máme doma, protože kdybyste věděli a viděli jak si žijou (prasata v žitě jsou hadra), tak seknete s prací a přestěhujete se k nám do sklepa nebo do boudy! Vyprávění historek o našich čtyřnohých pokladech bude chtít samostatnou kapitolu ve spolupráci s mou drahou Mamuškou.
Kdo to asi bude?

Teďka bych se ráda vrátila k dnešnímu tématu článku ve kterém bych Vám ráda představila Steva a Pecku. A o koho se to vlastně jedná? Kdo je tato neznámá dvojice a co má společného? Je to snad milenec Adélky? Nebo můj milenec? Ale kdepak! Jsou to přece naše děti (rozumějte moje a Adélky), zatím jediné, ale velice hodné, naprosto nenáročné, nenákladné (když nepočítám tu trochu vody co potřebují) a taky odolné (vždyť to Adélčino je už rok ve sklenici a podívejte, jak se mu daří). Nejdřív jsme byly dlouho v očekávání (Ada moc dlouho ne e, jelikož se jí to povedlo hned napoprvé žejo osobo), ale dočkaly jsme se (já ještě tolik ne, ale už se to blíží a já to očekávám každým dnem) a naše (vlastně jen moje, když Adélka to své trošku zanedbává žejo) péče přináší své ovoce!!! Můžete posoudit sami ;-) 



Jak sami můžete vidět moje dítě není tak vyspělé jako to od Adélky, ale přijde čas, kdy dospěje stejně jako Steve a bude muset opustit své dosavadní hnízdo a pokračovat ve své cestě životem. Já však vím, že se jednou oba setkají a stanou se z nich nejlepší kamarádi na život a na smrt a jednou někoho učiní šťastným (ať už v salátu nebo v guacamole).

Pokud by měl někdo zájem a chtěl by nám svěřit své drahé dítě na výchovu či převýchovu, nechť se obrátí na našeho manažera jménem Jonáš Plemeňák, jeho e-mail je jonas.plamenak@nebojtesenamsveritsvedite.com

Tímto bych chtěla poděkovat Adélce za poskytnutí velmi osobních fotek Steva, Adélko všichni Tě máme rádi a jsi prostě Hvězda! Jen tak dál.

Mějte se Plameňákově a nezapomínejte na své milované děti ani na Den Dětí :)

Váš tapiokový narkoman Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat